0item(s)

Nema artikala u vašoj korpi za kupovinu.

Product was successfully added to your shopping cart.

Shopper korisnički servis - poslovna politika terms&conditions

Posetom ili kupovinom putem e-commerce portala Shopper.rs i Shopperalati.rs prihvatate Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se pravilima koja primenjujemo klikom na link: Poslovna politika

 Korisnički servis

Podrška
Prvi korak Vaše kupovine je pretraga i razgledanje proizvoda. Pretragu možete vršiti po prikazanim kategorijama i podkategorijama ili direktnom pretragom po nazivu proizvoda u polju „pretraga“. Klikom na sliku proizvoda koji Vam je interesantan dobijate detalje, karakteristike i pojedinosti o proizvodu. Sada ste u mogućnosti da se detaljno informišete o konkretnom proizvodu. Ukoliko je reč o proizvodu koji Vam odgovara klikom na polje „kupi“ smeštate taj proizvod u svoju „korpu“. Nakon toga možete nastaviti pretragu i razgledanje ostalih proizvoda. U korpu možete smeštati sve proizvode koje želite.
Poručivanje proizvoda putem telefona ili e mail-a:
E-mail office@shopper.rs 
Telefon 069/2540407 ili 069/2540410 u radno vreme call centra pon-pet 8-17h i sub 9-14h 
Uputstvo za naručivanje-realizaciju kupovine
Kupovinu proizvoda vršite klikom na Vašu korpu (biće prikazani proizvodi koje ste odabrali, ukupan iznos Vaše kupovine i svi dodatni podaci o kupovini) i zatim klikom na polje „kupi“. Zatim ćete izvršiti popunu podataka ili prijavu na Vaš korisnički nalog (u zavisnosti od toga da li prvi put koristite shopper za kupovinu ili ste već registrovani korisnik). U sledećim koracima birate način plaćanja, isporuke i vršite finalnu potvrdu porudžbine. U ovom trenutku je Vaša kupovina uspešno obavljena. U najkraćem roku dobićete e mail sa potvrdom i detaljima Vaše porudžbine, a takođe Vaša porudžbina biće potvrđena od strane naših operatera putem telefona ili e maila. 
 
Isporuka
Vašu porudžbinu dostavlja partnerska kurirska služba na adresu koju ste naznačili, a pošiljku će pratiti garancija odnosno izjava o saobraznosti ili će vam biti dostavljenja u najkraćem roku putem redovne pošte (ukoliko je reč o proizvodima koji podležu garanciji). Vreme isporuke je 2-4 dana od trenutka potvrde porudžbina, a u svim situacijama kada je to moguće Shopper će isporuku izvršiti i u kraćem roku. U pojedinim slučajevima zbog prirode pošiljke rok isporuke može biti duži o čemu ćete biti obavešteni.

Cenovnik Isporuke

Troškovi dostave zavise od težine proizvoda i ne zavise od mesta isporuke:

TEŽINA            DIN 
    do 1 kg 185   
     1 - 2 kg  265   
     2 - 5 kg  350   
     5 - 10 kg  480  
         10 - 20 kg   630   
         20 - 30 kg   810   
         30 - 50 kg  980  
         50 - 70 kg  1,390  
        70 - 100 kg 1.690  
 Cena dodatnog kg 20 din  

Pod težinom se podrazumeva  težina paketa 

Iskazana težina proizvoda se odnosi na predpostavljenu težinu paketa po koj se vrši fakturisanje i naplata troškova isporuke. Stvarna težina proizvoda može odstupati od iskazane težine pošiljke po koj se tarifiraju troškovi isporuke

 

 
Načini planaćanja
Shopper e-commerce portali pružaju mogućnost sledećih načina plaćanja: uplatnicom, e-bankingom, pouzećem i čekovima uz odloženo plaćanje do 12 mesečnih rata. Instrukcije za uplatu dobijate prilikom svake kupovine, takođe instrukcije za uplatu su Vam dostupne u svakom trenutku na vašem shopper korisničkom nalogu.
  1. 1. Uplatnica - Kupci fizička lica uplatu vrše putem opšte uplatnice a pravna lica putem naloga za uplatu, avansna uplata
  2. 2. E-banking - Sve uplate možete izvršiti putem svog e banking naloga kod poslovne banke, avansna uplata
  3. 3. Plaćanje pouzećem - Uplata pouzećem podrazumeva plaćanje prilikom preuzimanja proizvoda i prateće dokumentacije u trenutku isporuke.
  4. 4. Plaćanje čekovima ili putem Administrativne zabrane 

              Plaćanje čekovima - Shopper svojim kupcima omogućava plaćanje svih proizvoda čekovima u dvanaest mesečnih rata. Kupac prilikom preuzimanja proizvoda predaje čekove kurirskoj službi. Sve detalje u smislu broja rata, iznosa na pojedinačnom čeku i ostalih detalja kupac definiše sa službenikom  koji telefonski kontaktira kupca nakon porudzbine odnosno prilikom potvrde porudžbine.

              Plaćanje putem administrativne zabrane - stalno zaposleni i penzioneri mogu odabrati kao način plaćanja admnistrativnu zabranu i izvšiti kupovinu svih proizvoda na 12 mesečnih rata. Sve detalje u vezi kupovine putem administrativnih zabrana definišete sa službenikom nakon potvrde porudzbine telefonskim putem 

    Za dodatne informacije kontakt podaci:
    e mail office@shopper.rs 
    telefon 069/2540407 ili 069/2540410 u radno vreme call centra pon-pet 8-17h i sub 9-14h)

 

Reklamacije
Shopper e-commerce portali omogućavaju ostvarivanje svih prava u vezi reklamacije proizvoda u slučaju neispravnosti kao i povraćaja robe u skladu sa zakonima Republike Srbije. Shopper poštuje sva prava svojih kupaca, a svoja prava ostvarujete u potpuno istom obimu kao i prilikom kupovine na tradicionalan način i u skladu sa svim relevantnim zakonskim propisima. Shopper e-commerce portali su duboko posvećeni zadovoljstvu kupaca i uvek, kada je to moguće, postupiće tako da postupak reklamacije sprovede u najkraćem mogućem roku.
Molimo vas da se upoznate sa pravilima postupka reklamcije sa ciljem što efikasnijeg sprovođenja postupka:
Svako oštećenje pri transportu, nedostatak delova isl kupac je dužan da proveri odmah po prijamu a najkasnije u roku od 24h od prijema pošiljke
Ukoliko proizvodi podležu garanciji jedini ovlašćen da konstatuje neispravnost i otkloni kvar odnosno izda dokument za zamenu proizvoda je nadležni servis
Molimo vas da čuvate originalna pakovanja
Reklamacija se može odnositi na:
Nesaglasnost između računa i proizvoda koji ste dobili
Oštećenje proizvoda koji je isporučen
Neispravnost proizvoda prilikom instalacije i puštanja u rad
Druge primedbe kupaca
Ukoliko se reklamacija odnosi na oštećenje u transportu molimo da slikate oštećenu ambalažu ili proizvod i dostavite putem elektronske pošte na adresu prodaja@shopper.rs
Ukoliko tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan postupak podrazumeva da kvar mora konstatovati i otkloniti nadležni servis. I u ovom slučaju ostvarujete sva prava, pravo na zamenu, pravo na otklanjanje nedostataka stim što kvar mora mora dokumentovati i konstatovati nadležni servis. 
Izjava o odustajanju od ugovora
Shopper e-commerce portali omogućavaju u skladu sa zakonom ostvarivanje prava odustanka od kupovine.
-Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija izjavom o odustanku od ugovora ukoliko je poslata trgovcu u roku od 14 dana od dana kada je roba dospela u državinu potrošača , odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač a koje nije prevoznik.
-Odustajanjem od ugovora oslobađate se svih obaveza, osim obaveze plaćanja troškova vezanih za slanje robe koja se vraća usled odustanka od ugovora.
-Proizvodi moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, mora biti priložen originalni račun i obrazac- izjava o odustanku od ugovora.
-Potrošač može u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija da bez navođenja razloga odustane od ugovora. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Član 33. Zakona o zaštiti potrošača
-Ako potrošač ostvari pravo na odustanak od ugovora , smatra se da ugovor nije ni zaključen i nastaju obaveze propisane čl.34 i 35 ovog zakona.
-Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku
-Kod ugovora o prodaji robe koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija ili na daljinu, trgovac je dužan da vrati potrošaču sredstva koja je platio po osnovu ugovora kada primi ili preuzme robu koju je po osnovu ugovora isporučio potrošaču, odnosno kada primi dokaz da je potrošač robu poslao trgovcu, bez obzira koju od tih radnji je potrošač prvo preduzeo.
-Potrošač je dužan da vrati robu trgovcu, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac- izjavu o odustanku od ugovora.
 
Obrazac Izjave o odustanku od Ugovora dostavlja se i na e mail adresu  prodaja@shopper.rs ili na adresu poslovnice - 18000 Niš, Ul. Cara Dušana 54, Kupola, lokal br. 16
 
Možete preuzeti ovde Obrazac izjave o odustanku od ugovora